dum | žák

Vektorová grafika

Název školy Vyšší odborná škola obalové techniky a Střední škola, Štětí, příspěvková organizace
Adresa školky Kostelní 134, 411 08 Štětí
46773509
Název operačního programu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/34.1006
Označení vzdělávacího materiálu
Název tématické oblasti (sady) Programové vybavení
Název materiálu Pac-Man
Anotace
Autor Jazyk
Očekávaný výstup
Klíčová slova
Druh výukového zdroje Věková skupina žáků
Typ interakce Ročník
Speciální vzdělávací potřeby žádné
Zhotoveno, (datum/období) Celková velikost

pdf icon
Pac-Man

Obsah

I když je tato úloha v sekci pro vektorovou grafiku, tak k jejímu dokončení budete potřebovat navíc rastrový editor a textový procesor.

Vaším úkolem tedy bude:

  1. Nakreslit Pac-Manův svět, tj. bludiště, Pac-Man a jeho protivníky.

  2. Sepsat stručné povídání o hře Pac-Man, které doplníte ilustracemi z grafiky, kterou jste připravili v bodě 1.

  3. Oživit Pac-Mana s využitím rastrového editoru, pro který si připravíte jednotlivé snímky, které pak spojíte v animaci.

Vypracování

  • Používejte vrstvy.

  • Kreslete do mřížky (mřížku si upravujte podle toho, jaké detaily kreslíte)

  • Duplikujte

  • Výřezy proveďte tak, že obrázek vyexportujete ve vysokém rozlišení.

Animace

Až budete provádět animaci, musíte rozfázovat každý pohyb každého objektu, který se má pohybovat. Animace výše obsahuje 15 snímků, tj. 15 obrázků, které se pak spojili za sebe.

Odevzdání

Odevzdáte celkem 3 soubory:

  • Vektorovou grafiku s Pac-Manem (ai, svg)

  • Dokument (docx, odt)

  • Animaci (gif)