Vektorová grafika
Název školy | Vyšší odborná škola obalové techniky a Střední škola, Štětí, příspěvková organizace | ||
Adresa školky | Kostelní 134, 411 08 Štětí | ||
IČ | 46773509 | ||
Název operačního programu | OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost | ||
Registrační číslo | CZ.1.07/1.5.00/34.1006 | ||
Označení vzdělávacího materiálu | |||
Název tématické oblasti (sady) | Programové vybavení | ||
Název materiálu | Pac-Man | ||
Anotace | |||
Autor | Jazyk | ||
Očekávaný výstup | |||
Klíčová slova | |||
Druh výukového zdroje | Věková skupina žáků | ||
Typ interakce | Ročník | ||
Speciální vzdělávací potřeby | žádné | ||
Zhotoveno, (datum/období) | Celková velikost |
Obsah
I když je tato úloha v sekci pro vektorovou grafiku, tak k jejímu dokončení budete potřebovat navíc rastrový editor a textový procesor.
Vaším úkolem tedy bude:
-
Nakreslit Pac-Manův svět, tj. bludiště, Pac-Man a jeho protivníky.
-
Sepsat stručné povídání o hře Pac-Man, které doplníte ilustracemi z grafiky, kterou jste připravili v bodě 1.
-
Oživit Pac-Mana s využitím rastrového editoru, pro který si připravíte jednotlivé snímky, které pak spojíte v animaci.
Vypracování
Používejte vrstvy.
Kreslete do mřížky (mřížku si upravujte podle toho, jaké detaily kreslíte)
Duplikujte
Výřezy proveďte tak, že obrázek vyexportujete ve vysokém rozlišení.
Animace
Až budete provádět animaci, musíte rozfázovat každý pohyb každého objektu, který se má pohybovat. Animace výše obsahuje 15 snímků, tj. 15 obrázků, které se pak spojili za sebe.
Odevzdání
Odevzdáte celkem 3 soubory:
Vektorovou grafiku s Pac-Manem (ai, svg)
Dokument (docx, odt)
Animaci (gif)